tisdag 11 maj 2010

oj oj oj...så längesen..




Nu var de ett tag sen igen. Jag har inte haft skrivbehov helt enkelt. De är så skönt att vara ute nu när de börjar bli så fint.
Fast nu är de ju ishockey VM, så då blir de att va inne lite mera.
Morsdagen firade vi först hos min mamma, sen for vi med blommor till sambons föräldragrav i staden. Sen hem och laga porterstek som vi avnjöt med mina barn. Blivande kocken lagade en jättegod o fin tårta, med assistant av lillasis. Vi hade en trevlig kväll.
På torsdag far jag till väninnan i Svedala. Jag har packat o plockat lite saker som ska med dit. De ska bli skoj att slänga käft med henne igen. Träffa andra bekanta hinner jag också med. Bilresan på ca 4tim väntar jag på. De är så skönt att sitta ensam o köra, lyssna på bra musik. Då njuter jag.
Kommer hem söndag kväll o då far jag direkt o hämtar blivande kocken från andra färjan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar