måndag 17 maj 2010

"goda" dagar...

Jaha, så har jag än en gång hälsat på väninnan på andra sidan pölen. Alltid lika roligt att vara hos henne. Vi trivs med varandra, inga konstigheter. Sova så länge man vill, äta när o vad man vill, bara vara sej själv. Jag har också hälsat på några andra bekanta. De är så roligt. Alla är så vänliga o glada.
Nu väntar jag med spänning på att väninnan o hennes grabbar ska komma hit i sommar. De skulle vara helt kul att få ha dom hos mej.
Vädret var väl inte de bästa, de spöregnade på torsdag när jag kom o höll på till lördag förmiddag. Då kom solen. Vi kunde sitta på balkongen o dricka te. På söndag vaknade jag av att de regnade igen. Skönt, jag vände sida o sov min skönhetssömn.
Jag hade tre underbara dagar där. Jag hoppas hon orkar med mej flera gånger, för jag far nog dit igen, nån gång.
Egentligen vet jag när jag ska dit igen. Vi får se var jag "slafar" då. De är en speciell dag då, nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar