lördag 29 maj 2010

hoppas o tror


Japp, de regnar. Jag hoppas ryssvännerna försvinner då. Ett gäng har tydligen flyttat in i postlådan och biter sej fast på alla blad. Jag får skaka varje blad när jag hämtar posten. Ändå är de nån rackare som följer med in.
Hunden som har korta ben har säkert en massa vänner på sej, så jag försöker torka av henne när hon kommer in. Jag tycker inte om dom.....grrr...blommorna har dom också förstört..nåja, dom är ju inte farliga som fästingar. De ju en stor fördel.
Idag blir de att fara till "stora stadion" i byn och se på fotboll. Hämta lite rabarber ska vi också göra. Sen blir de kalas i grannkomunen.
Ikväll ska vi se på ESC...de blir spännande. Stackars Sverige som inte kom med..ja. ja nån gång ska va den första...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar