torsdag 7 januari 2010

nervpåfrestande...


idag skulle jag köpa nytt bilbatteri, de andra var 10år och varit problemfritt ända till igår. Min bil är ju inte nåt känt bilmärke precis. Jag var runt till 7 olika ställen innan dom hade ett som passade. Jag ska till Sverige imorgon, så jag bara måste ha ett nytt. De var nästan så att jag höll på jaga upp mej, men på sista stället fanns de min batterityp. In med bilen i garaget och så bytte killen åt mej. Jag blev så glad.
De är nog tur att jag inte stressar upp mej, för då hade nog endel killar fått höra.
Nu har jag packat också. Min lilla trunk är full med vinterkläder och chips.
Dotterns pojkvän åker med till Uppsala. Jag får låna en gps så att jag hittar till bussstationen. De går säkert bra. Jag är inte så orolig. Jag är mera orolig att köra efter gps, de har jag aldríg gjort.
Söndagen ska jag till Västerås domkyrka på en prästvigning. De har jag väntat på i 4 år. Ska bli roligt.
Måndagen kommer jag hem igen.
tjingalong.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar