måndag 25 januari 2010

konsert


Min sambo är kusin med han som ordnar dom här evenemangen på Åland. Då delar han ut en bunt fribiljetter åt släkten. Klart man går då. Igår var de Christer Sjögren på Alandica. Jag blev glatt överraskad att de var så bra. Där satt jag o dinglade med benen, försökte få tårna i buggtakt, när Christer sjöng. Vännen P som satt bredvid mej, tyckte de var lite trång åt benen, han kunde inte sträcka ut dom. Den ena för korta ben, den andra för långa, vilket är bäst månntro?
Magnus med den gyllene trumpeten spelade så jag fick rysningar, samtidigt som Love spelade klarinett, de var bara såå bra. Mattias på synth, var en riktig spexare, försökte få sina kompisar att skratta, de lyckades ibland. Christers skor tyckte jag om. De var en lyckad kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar