torsdag 23 september 2010

suck o stön


Den här veckan har inte varit bra.
Började i måndags när jag gick till gymmet. Jag började må dåligt redan på gymmet, vilade en stund innan jag började gå hemåt. Hämtade först hunden. När vi hade kommit en bit var jag tvungen att sätta mej ner på vägkanten och spy o vila. Hoppades i mitt stilla sinne att någon skulle stanna, men nej då, alla for glatt förbi o vinkade. Jag kom hem till slut.
Igår när jag var till stan, var de samma sak, men då körde jag bil, hade fullt upp att köra hem. Nåja, hem kom jag. Sen spydde jag o sov.
Samma sak idag när jag var till stan.
Nu ska jag snart fara o först motionssimma 45min o sen vattengympa 45min. Få se vad kroppen säger om de.

Hade jag varit i Sverige o suttit på vägkanten, hade nog nån stannat, men vi ålänningar är nog rädda för att hjälpa folk...nä nu är jag bitter, visst finns de hjälpsamma människor här..

1 kommentar: