onsdag 15 september 2010

blöt blötare blötast..



Varmt ute idag. Tog stavarna o gick till min mamma. Jag hade bara t-shirt o mjukisbyxor, men kom inte långt förrän jag var genomvåt av allt regn. De var skönt att komma in i värmen hos mamma, där jag lade dom blöta kläderna på golvet. Lånade en handduk att vira in mej i. Mamma bjöd på kaffe o äppelkaka, som jag inte kunde tacka nej till, gott var de. sen på med alla blöta kläder o vandra hemåt. Då regna de ännu mer. De blev fullt av vatten o imma på glasögonen, tur jag hittar vägen utan att se. Jag gick en extra runda för att få ihop till 1½ timme. Sen var de skönt att duscha när jag kom hem.
Nu ska jag just cykla ner till Knutnäs o doppa mej...i vattnet...
Skulle vara bra med vindrutetorkare på glasögonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar