söndag 26 september 2010

jojo



Min kropp är konstig.
Jag motionerar 4 timmar varje dag, med flera olika saker.
Äter regelbundet, nyttigt.
Kaffebröd tar jag bara när nån fyller år, alltså inte så ofta.
Godis äter jag inte alls.
Ändå går vågen upp med ca 400gr i veckan.
Gjorde nån test här i veckan, där vågen räkna ut en massa olika saker.
Hade dåligt med muskler, men mycket fett. Tack, de visste jag ju redan.
De heter ju att muskler väger mera än fett, men var är mina muskler????
Nu har jag fått matrecept av läkarn, som jag ska prova nån vecka.
Enligt läkarn ska de räcka med att gå 1 timme om dagen för att gå ner i vikt.
Jag gör 3 o 4 olika saker om dagen, ca 1 timme av allt.
En bra sak ändå är att konditionen är bra, men värken ännu mer.
Jag har äntligen börjat tycka om att gå på gym. Måndag går jag på Getagymmet, tisdag på Avancia o switching.
Motionssimmar tisdag o torsdag 45min.
Torsdag vattengymnastik 45min i Godby, Måndag vattengymnastik 1timme på Gullåsen.
stavgår alla dagar 1-2 timmar.
Cyklar alla kvällar 30min framför tv:n
Ibland cyklar jag 1 timme ute också, nu när de inte är halt.
Skriver motionsdagbok alla dagar.
Jag känner mej ändå nöjd, men de frustrerande när jag måste få bort 8kg åtminstone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar