tisdag 4 januari 2011

de här borde jag inte skriva..men


Sista dagen på 2010 fick jag in lite pengar från en församling. De fixade en arbetskamrat åt mej. Tack till dej. Jag köpte medicin, shampo o bensin. En tulpanbukett unnade jag mej också för dom pengarna. Nu väntar jag igen på dom andra pengarna, de börjar gå på tredje mån nu, men förhoppningsvis kanske de kommer imorgon..håller tummarna.

De jag inte skulle skriva är att de är tre år sen jag var förkyld o då hade jag ont i halsen o feber i fem dagar, sen var de borta.
Dom flesta i min närhet är förkylda o magsjuka, så vi får väl se hur länge jag klarar mej.
Jag tror ju på att motionera mycket, äta bra o mycket grönsaker, ta 2msk whisky varannan kväll, äta ½ rå lök om dan, vinterbada de håller jag mej frisk på. Nu åker jag väl dit bara för jag skriver de...

Nu blir de lite datavila, för datorn ska in på remont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar