torsdag 23 december 2010

slut på de mesta


Shampo o balsam är slut..tvättat håret med olivtvål i flera veckor...
deodoranten är snart slut, använder bara när jag ska träffa manniskor...
tandkrämen är slut...tvättar bara med borsten:(
början på januari ringer dom från utmätning om några räkningar....
inga julklappar o julmat finns i huset...
endast pepparkakor har jag bakat...
mjöl o andra ingredienser till limpor o julgodis är slut...
medecinen har varit slut en längre tid...
de börjar bli ohållbart...
mitt humör är på noll...
jag har iallafall min familj o jag har fått världens finaste pepparkakshus av dom...de värmer...
men värken är på topp...sover nästan inte nåt, oroar mej över en massa...
men usch vad jag orkar gnälla...
läser hur många bakar, handlar julklappar, lagar julmat o.s.v
ljusen till gravlyktorna är slut...
men nu är de jul o alla ska vara glada o nöjda..

1 kommentar:

  1. Är det verkligen så illa?! Ingen ska behöva ha det så, speciellt inte nu när det är jul! Hoppas det löser sig för dig snarast. Kram

    SvaraRadera