fredag 14 januari 2011

på grön kvist igen


Nu har jag fått tillbaks min dator. Måste erkänna de var riktigt skönt att vara utan den. Städade garderober o fick en hel sopsäck till Emmaus. Fållade också upp 6 par byxor åt sambon, som legat länge. Hittade en stramaljtavla som jag skulle sy åt en när hon fyllde 70år, nu fyller hon snart 80. Den har jag sytt mycket på nu, så snart blir den klar.
Jag har äntligen fått pengar, betalat bort alla räkningar, köpt medecin, shampo o en massa annat.
Arbetsprövar sen 2veckor tillbaks. De går rätt bra...tar en dag i taget..

Imorgon(lördag) är de tulpanens dag. De visste jag inte när jag köpte tulpaner till systerbarnets 40års dag. Då ska vi "gamlingar" fira henne.

1 kommentar:

  1. Hejsan,roligt då det ordnar upp sig i livet. Var e du och jobbar? Kram Tove

    SvaraRadera