måndag 5 september 2011

diska o köra bil..


jag njuter i fulla drag när jag kör bil. Då tänker jag så bra, löser alla världsproblem.
De är likadant när jag diskar. Jag njuter i fulla drag o tänker så bra...
Körde i fredags i Sverige 3½ timme o bara njöt. De var lite roligt när jag körde igenom rondellerna i Uppsala. Helt plötsligt hade jag en svensk i filen bredvid mej. Han visade knytnäven åt mej. Jag tror de var för att jag inte blinkade när jag for in i rondellen, men när jag for ut, blinkade jag. Så har jag alltid gjort o kommer att fortsätta med de. Jag gav honom mitt största leende o en släng kyss tillbaks...
Jag gillar att köra upp tätt bakom en bil, för att visa att jag vill köra om. När bilen kör åt sidan i andra filen, kör jag om. När omkörningen är klar, så blinkar jag med varselljusen o vinkar glatt. Då blinkar dom tillbaks. De är så härligt. Tyvärr finns de såna som kör om mej o inte tackar...de tycker jag inte om...men dom flesta gör de:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar