måndag 29 augusti 2011

sommartankar



bastat, cyklat, zumbat, målat, grillat, fiskat, rott, gruppass på TRV, stavgått, träffat vänner, kalas, dop, gräsklippning, slappat i solstolen, löst korsord när de regnat, båttur med barnen, teater..en del av vad jag gjort på semestern. Jag har säkert glömt en massa..
Nu är de så skönt att jag orkar jobba heltid igen. Klockan ringer vid 4 bara för att jag ska få igång kroppen. De kan vara lite tungt, för de ju mitt i natten. Oftast är jag vaken ändå den tiden när kroppen värker som mest.
All träning börjar göra nytta. Jag har börjat gilla gruppassen, där alla svettas o jobbar för fullt. De är också roligt när de olika saker varje gång, de blir aldrig tråkigt. Ledarna är också olika, endel är grymma på att peppa oss. De bra...
Idag är de vilodag från träningen, då blir de bara en timmes promenad:)

Sommaren har varit mycket bra. Olika sorts väder. Lite mycket ormar kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar