måndag 21 februari 2011

håhåjaja roligt


Igår var jag på bodypump. Vi var 2 av 23 nya. Jag kommer in i salen o där går alla o hämtar stepbräda, vikter, madrasser. Alla ser så värdsvana ut. De gäller att se van ut. Sneglar lite på andra o plockar de dom har. Sätter mej ner o väntar på ledaren. De är min couch som tur är. Hon blir så glad när hon ser mej o säger, du har precis de man ska ha. Roligt var de, svettig blev jag o skönt kändes de efteråt, klapp på axeln av mej själv, fick jag:)
Konstigt men jag brydde mej inte om dom andra, fast väggarna är fulla med speglar. Jag hann inte ens se på nån annan, fullt fokus på vad ledaren sa o gjorde. De var som att de var bara jag där, men oj vad salen luktade svett när vi var klara...
Efter de var de möte o sen drog jag hemåt o fick zonterapi. Sen var de skönt att krypa ner i sängen.
Vaknade vid 1 o sen var jag vaken länge med värk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar