måndag 14 februari 2011

de alla pratar om


Nu är de kallt, -29,9 kl.7.30 o snöar. Gilla läget är de som gäller. +17 inne, nu får man användning för varma kläder igen.
Få se om bilen startar....
Kunde inte gå längre än 1km imorse, jag blev alldeles yr i skallen o fota gick inte alls, fingrarna domnade bort o jag höll på att tappa kameran, de hade vart katastrof...
Samtidigt är de mycket vackert, rent o friskt...gilla läget är de som gäller...

Fick en mycket trevlig present i går. Brev från Norrvalla att jag är välkommen dit 7-11/3...resfeber redan...gillar läget...
Ett litet frågetecken bara, jag skulle vilja vara med till slutet o då måste jag sova ett extra dygn där, om de inte finns nån jag kan våldgästa. Jag kommer ändå dit ett dygn tidigare, så isåfall blr de två extra dygn, hm få se om plånboken tillåter de...de ordnar sej, de vet jag...gilla läget är de som gäller...

1 kommentar:

  1. Går säkert bra att sova här...:)Utan extra kostnad :) Kram Tove

    SvaraRadera