tisdag 15 juni 2010

justsåååå....


De var den dagen. Skulle till mamma o klippa gräs, men hade ingen ork. Vi bestämde att jag skulle göra ett nytt försök imorgon. Sen skulle jag tvätta sista fönstret i lgh, men då hade jag inte heller nån ork. For med lite saker till äldsta dottern. Sen for jag hem. Gick hem med lillhunden, som varit hos oss sen i fredags. Då fick jag iallafall en regnpromenad. De behövdes. Kokade fågel som sambons son beställt. På kvällen gick jag långpromenad med stora hunden. De behövdes också. De var skönt att duscha o ta på morgonrock sen. Nu har jag lekt lite här vid datorn. Flera har gjort så fina bloggar, så jag ändrade lite jag också. De får duga.
Imorgon hoppas jag på en bättre dag. För då måste gräset klippas o fönstret tvättas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar