fredag 9 april 2010

mässa


Imorgon ska jag fara på Nordisk Trädgårdsmässa till Älvsjö. De ska bli skoj. Såg lite inslag i Tv:n igår. Oj vad inspirerad man blir.

Några dagar nu har jag mått bättre, då har jag hållit på klippt buskar o sly på gården. Meningen var att vi skulle elda upp allt ris idag, men nu är de lite regningt så vi sparar de. Bra de för nu har jag haft värk på nätterna. Ska ta de lugnt idag, så att jag orkar med morgondagen.

I onsdags var vi på Åländskt-Italienskt dop. Åt italiensk mat som pappan o hans mor hade lagat. Gott o lite annorlunda. De roligt att smaka på nåt annat. Allt var så familjärt o avspänt. Lite annorlunda, som vi nordbor kunde ta efter mera.

Min äldsta dotter fick också körkort i onsdags. De alltid kul när barnen lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar