fredag 26 februari 2010

välja vägskäl..


Jaha, då känns de som att jag står i ett vägskäl, igen. De lyser rött, tar nog ett tag innan de blir grönt.
Hade ett långt o ganska kul samtal med min läkare idag. Vi är int riktigt överens om medicinen. Han vill jag ska äta en 12 dagars cortisonkur, de vill inte jag. De sa jag också åt honom, men hur han prata så fick han mej övertalad att jag ska prova. Han bad om ursäkt för att jag kanske kommer att bli ännu piggare på natten. Håhåjaja, först ger han mej sömntabletter och nu ska jag äta cortison. Ja lovade i alla fall att testa. Blir jag för pigg (kan man bli de) ringer jag honom.
Lämnade också in pappren för rehabilitering. De är jag också lite fundersam över, men de kanske blir riktigt bra.
Ikväll blir de kalas och sen OS höjdpunkt ikväll, Finland-USA i bronsmatch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar