söndag 12 februari 2012

sätter värde på de lilla


Nu känns de som att livet står stilla o allt bara händer, de gäller verkligen att ta vara på dom goda sakerna o bry sej om varandra.
Jag ringde min älskade S idag o de var så roligt att han kunde svara själv, även om de tog sin Jag blev så glad.
Senare idag när jag var på min stavgångsrunda mötte jag en ungdom på ca 5år som också var ut o gick. Hon hälsade så glatt o vi pratade en stund om dittan o dattan. Efter en stund gick vi vidare åt varsina håll o jag var så glad över att jag hade mött henne.
Tag vara på alla små positiva stunder, de finns fler än vi tror.
Tankarna är mycket hos alla anhöriga till dom svårt drabbade familjerna. Jag hoppas dom hittar styrka..
Trots allt så går livet vidare på nåt sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar