torsdag 30 juni 2011

första gången o de kittlas än...


Idag var jag till frissan..de var riktigt långt, risigt o så konstig grå färg..provade en ny frissa...de var riktigt trevligt hos henne..när hon skulle tvätta håret hade hon en massagestol som jag satt i medan hon tvättade o dessutom gav mej 45min hårmassage...såå skööönt..riktig vardagslyx, jag halvsomnade eller nåt sånt..de var första gången jag varit med om att sitta i en massagestol hos frissan...
när jag var liten och frissan skulle klippa nacken, kittlades de så jag kunde inte sitta still...tänk, samma känsla har jag än, men nu kan jag sitta still...
de så skönt att gå till frissa o bli ompysslad...jag blev jättenöjd med håret o färgen, hon satt också i massor av slingor, men de ser ut som guldblänk i håret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar