torsdag 4 november 2010

grattis, jag älskar dej



Idag skulle mitt andra änglabarn Tommy fyllt 32 år. Ändå minns jag dagen som om de varit igår.
Han blev 3 timmar. Döptes nere på barnavdelningen, med sjukhusprästen o sin pappa. Jag var för dålig för att vara med.
Jag är så glad att tekniken gått framåt. Idag överlever barn i Tommys viktklass.
Känner en tjej som just fått barn, som vägde 20gr mindre än Tommy. Den tjejen väger idag nästan 1kg. Jag är så glad o tacksam att de gått bra för dom.
De blir att tända ljus på graven idag.
Lite svårt att fatta att jag födit 6 underbara barn. Jag älskar dem alla:)
Tyvärr var dom 2 första förlossningarna svårast, när jag visste dom inte skulle leva så länge.
Mina 4 andra barn som var stora vid födseln o jag höll på länge att föda, de var hur underbart som helst med alla fruktansvärda värkar..men de var värt varenda värk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar